アフリカ・トーゴの民話

 アフリカのTogolando/トーゴの民話のあるページについてです。実はEsperakiraさんのブログの今年2月16日からの数日間にトーゴの民話の話があるのでかぶったかなと思ったのですが、目次で見る限り違う話のようです。トーゴにある(あった)TIETTI-Instituto de Esperanto季刊機関紙Ondo da Vero (OVo)の22号−34号がウェブ化されている。そこに次の話しが載っています。話しの冒頭を引用しつつ紹介します。

  • Iam Testudo kaj Perdriko estis amikoj. Iutage Testudo diris al PERDRIKO : "ni estas amikoj jam longajn jarojn, sed neniu el ni scias kion ŝatas aŭ malŝatas la alia"
    • 亀とうずらは友達でした。ある日亀がうずらに言いました。「僕らは友達だけど、おたがいに何が好きで何が嫌いかは知らないね」
    • LA PILGRIMO DE LEONO AL MEKKO (ライオンのメッカ巡礼)
  • En vilaĝo situanta inter savano kaj rivero vivis pastro. En la savano estas sovaĝaj bestoj, kies reĝo estas Leono.
    • サバンナと川の間の村に僧が住んでいました。サバンナには猛獣がいますが、ライオンが猛獣の王でした。
  • La muŝo kaj la moskito estis tre seriozaj kaj gravaj amikoj, ili ĉiam iris kune kampon, vendejon, por serĉi manĝaĵojn eĉ al la puto;
    • 蝿(はえ)と蚊(か)とは親友でした。いつも畑に、店にいき、食べ物を探しに井戸まででかけていました。